HTML

Tornából Felmentve

A Tornából Felmentve sporthírekről, pletykákról, no meg persze rendőrviccekről szól. Az, hogy nem csináljuk, nem jelenti azt, hogy nem kritizálhatjuk. Ezért is a sör a legjobb táplálékkiegészítő a labdarúgáshoz.

Ti mondtátok

Okosságok

Galaktikus David Beckham Milan-saga

2009.02.17. 12:52 :: Notram Dávid

Tegye fel a kezét, aki követni tudja kedvenc alsódnadrág modellünk kölcsönadási/átigazolási mizériáját! Gondoltam, mert én is elvesztem a nyilatkozatok, ajánlatok és határidők kavalkádjában. Az AC Milan előbb március 9-ig kölcsönvette Beckham-et, aki közölte, hogy ott szeretne megöregedni - micsoda meglepetés, a csapattársak tudnak focizni -, majd a Milan tett egy 5 millió eurós ajánlatot, amit az amerikaiak kiröhögtek és 20 millió fontról fantáziáltak, az MLS elnöke kitűzött egy február 13-i határidőt, amit a milánóiak kiröhögtek, majd most azt olvasom, hogy elrepültek Los Angeles-be, hogy a 3 millió dolláros ajánlatukat véglegesítsék. Én úgy tudtam, hogy az átigazolási határidők kemények, az alkuban meg közelítünk egymáshoz, de persze  én nem vagyok klubmenedzser.

Jó tanács Davidnek: Vásárold ki magad a szerződésdből, Victoria-t meg hagyd LA -ben scientologizálódni Tom Cruiseékkal!

Szólj hozzá!

Címkék: beckham ac milan

A bejegyzés trackback címe:

https://tornabolfelmentve.blog.hu/api/trackback/id/tr21948450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása